Popular Post

Posted by : Megalopoli City 1 Σεπτεμβρίου 2012



" I'm Greek and i want to go home" [ μτφρ. "Είμαι Έλληνας και θέλω να επιστρέψω στην πατρίδα μου"] είναι ο τίτλος του βίντεο που κάνει το γύρο του διαδικτύου. Αναφορικά με τα κλεμμένα μάρμαρα της Ακρόπολης, ο μουσικοσυνθέτης και φωτογράφος Άρης Καλογερόπουλος δημιούργησε μια οπτική έκκληση για την άμεση επιστροφή των ανεκτίμητων μαρμάρων από Βρετανικό Μουσείο στο Λονδίνο. "Μπορείτε να κλέψετε ένα άγαλμα, αλλά δεν μπορείτε να κλέψετε την ταυτότητά μου" το σύνθημά του. 






Τα Μάρμαρα του Παρθενώνα αποτελούν μέρος της συλλογής γνωστής ως "Ελγίνεια Μάρμαρα", μια συλλογή από αρχαία ελληνικά μαρμάρινα γλυπτά (κυρίως από το Φειδία και τους μαθητές του), επιγραφές και αρχιτεκτονικά μέλη που αρχικά ήταν τμήμα του Παρθενώνα και άλλα κτίσματα της Ακρόπολης των Αθηνών . Ο Τόμας Μπρους, ο 7ος κόμης του Έλγιν, ο Βρετανός πρέσβης στην Οθωμανική Αυτοκρατορία από το 1799  έως το 1803, έλαβε μια αμφιλεγόμενη/αμφισβητούμενη άδεια από τις οθωμανικές αρχές για να αφαιρέσει κομμάτια από την Ακρόπολη. 


Ο σκοπός δράσης αυτού του βίντεο είναι η επιστροφή των ελληνικών αρχαιοτήτων που τίθενται υπό κράτηση παράνομα στο εξωτερικό. Στο βίντεο συμπεριλαμβάνεται και ο Περικλής ο οποίος εμφανίζεται με το μήνυμα "Είμαι Έλληνας και θέλω να πάω στην πατρίδα μου/σπίτι μου". 


Το συγκινητικό μήνυμα κάνει το γύρο του διαδικτύου και μας υπενθυμίζει πόσο 
περήφανοι είμαστε για τον πολιτισμό μας. 

Μια σημαντική κίνηση,που με τη βοήθεια και τη συμβολή όλων μας μπορεί να πάρει μεγάλες διαστάσεις!






Δείτε το βίντεο:







Πηγή: www.keeptalkinggreece.com

Μετάφραση κειμένου "Megalopoli city blog"

- Copyright © Megalopoli City - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -