Popular Post

Posted by : Megalopoli City 5 Αυγούστου 2011


  Θέμα : <<Οι λακκούβες στην πόλη μας >>.
Η μέρα μου ξεκινά κάπως έτσι.Ετοιμάζομαι, παίρνω τα βιβλία μου και πηγαίνω στο αυτοκίνητο που περιμένει ο μπαμπάς να με πάει στο σχολείο. Και τώρα η ίδια διαδρομή...
Το αυτοκίνητο πέφτει στην πρώτη λακκούβα, το πρόσωπο του μπαμπά αρχίζει να κατσουφιάζει...Τον κοιτάζω και την ίδια στιγμή με κοιτάει και αυτός από καθρέφτη  όταν καταλαβαίνουμε ότι πέσαμε και σε δεύτερη λακκούβα...Τότε τσαντισμένος αρχίζει να φωνάζει <<Αμάν πια με τις παλιο...>>και πριν προλάβει να τελειώσει την πρόταση πέφτουμε στην τρίτη λακκούβα, ενώ βρισκόμαστε λίγο πιο μακριά από το σπίτι...Όπως λέει και ο μπαμπάς ,λοιπόν, θα χρειαστούμε ένα 4x4 και όπως καταλαβαίνετε θα πρέπει να σπάσω τον κουμπαρά μου. Ελπίζω, τουλάχιστον, ο κύριος Δήμαρχος να δώσει μια λύση σ’ αυτό το πρόβλημα για να μην στεναχωριέται ο μπαμπάς μου  αλλά να μην χρειαστεί και εγώ να στερηθώ το χαρτζιλίκι μου! Αγαπώ τη Μεγαλόπολη γι’ αυτό και θέλω να είναι όμορφη και εξυπηρετική.

Megalopoli City

3 Responses so far.

  1. Ανώνυμος says:

    Σκέψου σε τι κατάσταση εχουμε φτάσει στην μεγαλόπολη από μεριάς δρόμων!

  2. Ανώνυμος says:

    Εγω θα πρότεινα να αιτηθείτε να φτιάξει ο δήμαρχος ενα σχολείο δίπλα στο σπίτι σας για να μη χαλάτε και το αυτοκινητάκι σας και να πηγαίνει και το καλόπαιδό σας στο σχολειο χωρίς αυτοκίνητο...πηγαίνατε και στο χωριό σας με το αυτοκίνητο σχολείο...για αυτό η Ελλάδα είναι πρώτη πανευρωπαικά σε ποσοστό παχύσαρκων παιδιών...οχι οτι φταίνε τα παιδιά αλλα λόγω κακομαθημένων γονιών

  3. Το κείμενο αυτό δεν περιγράφει μια πραγματική κατάσταση,αλλά αποσκοπεί στην ανάδειξη του προβλήματος αυτού. Άλλωστε,το πρόβλημα των λακκούβων αφορά κατά γενική ομολογία τα μεταφορικά μέσα και όχι τους ίδιους τους ανθρώπους.Όσον αφορά τον τρόπο ζωής των σημερινών παιδιών έχει επιπτώσεις στην υγεία τους και μάλιστα σοβαρές σε κάποιες περιπτώσεις και είναι κάτι που χρήζει μεγάλης προσοχής αδιαμφισβήτητα.

- Copyright © Megalopoli City - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -